Jubileum fotografie Eindhoven, jubileumfotograaf

EVENEMENTENFOTOGRAFIE

      Professionele registratie van uw evenement.

    U wilt zich geen zorgen maken over het fotografisch vastleggen van uw evenement maar u heeft wel behoefte aan goede beelden? Beelden die u kunt gebruiken voor promotie of een volgende gelegenheid, of om mensen een indruk te geven van de happening op internet of in de media?
    Niet alleen bij intern gebruik maar zeker ook bij extern gebruik (zoals multimedia) is de kwaliteit van zeer groot belang. Het inzetten van een professionele evenement fotograaf waarborgt die kwaliteit.
    Of het nu gaat om een opening, productpresentatie, beurs, congres, jubileum, symposium, zakenborrel, prijsuitreiking of een bedrijfsuitje; u heeft behoefte aan kwalitatief goede foto’s maar zelf geen tijd om daarvoor te zorgen. Ook voor deze vorm van fotografie bent u bij mij aan het juiste adres. Ik maak een professioneel verslag van uw activiteit en vertaal de sfeer van het evenement naar foto’s. Hierdoor krijgen ook mensen die er niet bij konden zijn een goed beeld van hoe het is geweest. Ik neem foto’s van het gebouw, de ruimte, sprekers en andere aanwezigen.
    Foto’s van een bedrijfsevenement vormen een aandenken, maar tegelijkertijd ook een toonbeeld van de expertise en kwaliteiten van uw bedrijf.

      Algemeen.

    De overeengekomen prijs is inclusief selectie en “standaard” nabewerking van de geselecteerde beelden. Deze beelden zijn beoordeeld en gecorrigeerd voor o.a. uitsnede, kleurechtheid, scherpte, uitstraling. De foto’s zijn gelijk te gebruiken. Ik lever geen onbewerkte bestanden.
    De selectie wordt altijd ruim gedaan. Dat wil zeggen dat alle beelden die voor de opdrachtgever eventueel bruikbaar zouden kunnen zijn in de selectie worden opgenomen. De opdrachtgever ontvangt de beelden vervolgens in hoge resolutie en zonder watermerk. Deze zijn direct bruikbaar voor elke gewenste uiting. Dus geen onnodige vertraging in aanlevering en/of onverwachte facturen achteraf!
    De foto’s worden in hoge resolutie geleverd via We Transfer, email of DVD.
    Een offerte/prijsindicatie ontvangen? Stuur een bericht via het contactformulier. Liever bellen? U kunt mij bereiken via 06 189 861 99.

Tarief.

      1. Reportage of (sfeer)foto’s van uw evenement.
      1. Prijs op basis van een uurtarief van € 75,- (exclusief btw).
      1. Reistijd/brandstofkosten € 0,60 per gereden km (exclusief btw) vanaf Waalre (mijn huisadres). Plus eventuele parkeerkosten.
      1. Specifieke nabewerking (zoals b.v. vrijstaand maken en het maken van compilaties) € 75,- per uur.
      1. Alle prijzen zijn excl. BTW.
      1. U wilt van uw evenement een professionele reportage laten maken die u kunt gebruiken voor promotie of een volgende gelegenheid, of om mensen een indruk te geven van de happening op internet of in de media?
      1. Ook voor deze vorm van fotografie bent u bij mij aan het juiste adres. Ik maak een professioneel verslag van uw activiteit en fotografeer de meest uiteenlopende evenementen. Denk aan openingen, seminars, congressen, zakelijke bijeenkomsten, lancering van een nieuw product, een zakenborrel, bedrijfsuitje of een prijsuitreiking.
      1. Ik probeer de sfeer van het evenement zo goed mogelijk te vertalen naar foto’s. Hierdoor krijgen mensen die er niet bij konden zijn een goed beeld van hoe het is geweest. Ik neem foto’s van het gebouw, de ruimte, sprekers en andere aanwezigen. U ontvangt binnen enkele dagen een compilatie van alle belangrijke onderdelen van het gebeuren zodat u de foto’s snel kunt gebruiken.
1
Hallo, hoe kan ik je helpen?
Powered by
error: Copyright Fred de Krom Fotografie & Beeldbewerking.